RAD SA DECOM OD 3 GODINE DO POLASKA U ŠKOLU
Planiranje, programiranje i evaluacija vaspitno-obrazovnog rada sa decom uzrasta od tri godine do polaska u pripremno predškolski program odvija se u skladu sa definisanim, prioritetnim zadacima:
Sistematsko posmatranje i praćenje dečjeg napredovanja u razvoju i učenju, dokumentovanje kao sastavni deo ovog planskog procesa
Individualizacija u procesu planiranja vaspitno-obrazovnog rada
Podrška i podsticanje svih aspekata u razvoju ličnosti
Primena akreditovanih programa u radu sa decom
Timski rad pri izboru, razvijanju i kontinuiranom bavljenju određenom temom i projektom na nivou grupe ili vrtića, a u skladu sa aktuelnim potrebama prakse
Kontinuirana evaluacija planiranih sadržaja i aktivnosti u odnosu na postavljene ciljeve i očekivane efekte
Saradnja sa porodicom u smislu direktnog učešća roditelja u vaspitno – obrazovnom radu
Razvijanje saradnje sa društvenom sredinom u smislu otvaranja vrtića prema zajednici, otkrivanja novih prostora za rad sa decom