RAD SA DECOM OD 3 GODINE DO POLASKA U ŠKOLU

  • Planiranje, programiranje i evaluacija vaspitno-obrazovnog rada sa decom uzrasta od tri godine do polaska u pripremno predškolski program odvija se u skladu sa definisanim, prioritetnim zadacima:

    • Sistematsko posmatranje i praćenje dečjeg napredovanja u razvoju i učenju, dokumentovanje kao sastavni deo ovog planskog procesa

    • Individualizacija u procesu planiranja vaspitno-obrazovnog rada

    • Podrška i podsticanje svih aspekata u razvoju ličnosti

    • Primena akreditovanih programa u radu sa decom

    • Timski rad pri izboru, razvijanju i kontinuiranom bavljenju određenom temom i projektom na nivou grupe ili  vrtića, a u skladu sa aktuelnim potrebama prakse

    • Kontinuirana evaluacija planiranih sadržaja i aktivnosti u odnosu na postavljene ciljeve i očekivane efekte

    • Saradnja sa porodicom u smislu direktnog učešća roditelja u vaspitno – obrazovnom radu

    • Razvijanje saradnje sa društvenom sredinom u smislu otvaranja vrtića prema zajednici, otkrivanja novih prostora za rad sa decom