Organizaciji sredine za učenje i razvoj poklanja se velika pažnja. Kroz proces samovrednovanja u ovoj oblasti nastojimo da sagledamo potencijale sredine u kojoj deca borave i rastu, ali i da je unapredimo brižljivim planiranjem akcija koje će dovesti do približavanja željenim kvalitetima prakse. Opredeljenje nam je da sredina za učenje i razvoj bude što sličnija kućnoj/porodičnoj, bezbedna, čista, umereno topla i svetla, vedrih boja, ne previše bučna, sa nameštajem i podlogama prilagođenim potrebama male dece, stimulativna ali jednostavna, sa dovoljno prostora za kretanje i igru, sa predviđenim prostorom za grupne aktivnosti, ali i mestima za osamljivanje. Nastojimo da u ponudi igračaka i sredstava za rad sa decom budu različiti materijali (prirodni i veštački, struktuirani i nestruktuirani), igračke uzrasno odgovarajuće i razvojno podsticajne. U meri u kojoj to odlike prostora i nameštaj dozvoljavaju, nastojimo da sve što je u sobi bude dostupno deci. Na zidovima i panoima su, kada god je to moguće, sadržaji vezani za rad sa decom izloženi u visini dečjih očiju. U jaslicama i vrtiću prostor je struktuiran po centrima interesovanja. Stalnom napredovanju će doprineti , praksa stručnih razmena između vrtića i jaslica i bogato stručno usavršavanje koje ima za cilj unapređenje profesionalnog razvoja zaposlenih.
Nastojaćemo da unapredimo:
- Važno nam je da su deca tokom boravka u vrtiću zadovoljna i bezbedna
- Idemo u korak sa savremenim dostignućima vaspitno-obrazovne teorije i prakse
- Nastojimo da uvažimo potrebe i interesovanja dece i porodice
- Negujemo profesionalizam u radu i timski rad
- Razvijamo partnerski odnos sa porodicom i društvenom sredinom
- Obezbeđujemo stalno stručno usavršavanje svih zaposlenih